Dag 1 - Reisverslag uit Nisku, Canada van Bart en Rachel Wijngaard - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Nisku, Canada van Bart en Rachel Wijngaard - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Bart en Rachel

21 Juli 2016 | Canada, Nisku

Wat een reis! De vlucht viel opzich wel mee en het eten was goed te doen. We kregen als eerst nootjes met wat drinke. Daarna kon je kiezen pasta met spinazi of kip met boontjes met daar bij een viese zure salade en een vanille mouse met chocolade saus en 3 soesjes. Daarna kregen we nog chips of een ijsje. En als laatst pizza broodje met een tomaat mozzarella pesto salade en weer een mouse met bessen saus. Alleen jammer genoeg werd ik natuurlijk niet lekker van die tomaate salade dus toen heb ik dat er tijdens het landen weer uit gegooit. Op het vliegveld waren we zo door de controlle en toen was het wachten op de koffers want die van ons kwamen natuurlijk weer als een van de laatste op de band. Daarna hebben we de auto op gehaald, het was niet de auto die we hadden besteld maar even goed een fijne auto. Toen naar het hotel ziet er allemaal netjes en verzorgd uit. Daar even rustig aan gedaan en een rondje gereden in de buurt. Daarna een hamburger gegeten bij het restaurant wat er bij zat. En toen optijd te bed we waren helemaal gesloopt.

Verslag uit: Canada, Nisku